Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Monday, 12-Jun-2006 04:59
Selamat Pengantin Baru...3&4 Jun 2006, Tangkak,Johor
selamat pengantin baru diucapkan buat kedua2 mempelai..teruja sungguh :surprised: :-> :-D ;-) pertama kali tengok adat n budaya perkahwinan orang dr negeri selatan nih...johor darul takzim...hehe.memang betol lah negeri selatan kita nih kaya dengan adat n budaya..paling teruja masa malam arinya(sabtu) pengantin dok possing sakan melaram halwa telinga nih dihidangkan dengan alunan kompang dr budak2 umuq 8 n 9 tahun...wah bangga sungguh dengan budak2 kecik nih...pastu sungguh2 diorang nih dok palu kompang n macam2 lagi alat...rasa terkejut,tak sangka n macam2 lagi....rupanya tak habis disitu ajer...keesokkan harinya sekali lagi budak2 nih wt suprise....jadi utk tatapan kengkawan semua apalagik kamera dah ada ditangan inilah hasilnya...heheh...pengantin diarak dengan alunan kompang n dihidangkan dengan persembahan silat yg pada ita cukup mengkagumkan.....syabass pada adek2 kecil ni...teruskan usaha murni adik2ku... :-> :wave:

© Pidgin Technologies Ltd. 2016